Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Κατερίνα ΤΚ♥.

Αφού καθάρισα και τακτοποίησα αυτό το χάος που λέγεται δωμάτιο,αφού έκανα ένα ζεστό μπάνιο καί αφού άκουσα τα τελευταία Hitakiaz στο Youtube..
Ξεκίνησα να γράφω στο πολυαγαπημένο πλέον όλων μας My world:3
Σήμερα θέλω να γράψω για ένα άτομο που αξίζει ΑΠΕΙΡΑ,δεν χρειάζεται να γράψω το κείμενο έτσι κι'αλιώς ξέρει την γνώμη μου γι'αυτήν απλά ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας..
Αυτο το κορίτσι έχει μπει στη ζωή μου εδώ και 3 χρόνια και απο τότε μπορώ να πω πως έχει αλλάξη προς το καλύτερο,ήταν ένα άτομο που με έκανε να πιστέψω στον εαυτό μου και ήταν πάντα δίπλα μου σε όμορφες αλλά και άσχημες στιγμές σαν μια πολύ καλή φίλη<3.
Μπορώ να πώ ότι έχω περάσει κάποιες απο τις ποιό ωραίες και αξέχαστες στιγμές μαζί της και συνεχίζω να τις περνώ καθημερινά:'}
Μπορεί πολλά ζώα να κάθονται και να την κρίνουν όμως η γνώμη μου δέν αλλάζει για κανέναν και για τίποτα γιατί ήταν απο τα λίγα άτομα που ήταν δίπλα μου όταν την χρειαζόμουν δίνοντας μου τις καλύτερες συμβουλές*.*
Επίσης είναι ένα πολύ έξυπνο και πιστό άτομο που όλοι θα ήθελαν να έχουν φίλη και εκτός απο αυτό έχει και πολύ ΧΙΟΥΜΟΡ με το οποίο μπορώ να κάθομαι και να γελάω με ώρες:3
Εκτός απο να την ευχαριστήσω θέλω να της ζητήσω συγνώμη που καθυστέρησα να γράψω το κείμενο αλλά τώρα μου ήρθε ο ύστρος,χοχο:$
Είναι απο τα λίγα άτομα που αξίζουν και δεν με έχουν πουλήσει και να ξέρεις οτι μπορεί να έιμαι λίγο χαζοχαρούμενο αλλα ότι πρόβλημα και αν έχεις είμαι εδώ!
Και αν δεν σας φένεται γλυκομύλιτος άνθρωπος έιναι γιατί ότι θέλει τα δείχνει με πράξεις και όχι με λόγια όπως κάποα άλλα άτομα(ο θεός να τους κάνει)
Να τις βράσεται τις azapes σας!

Θα ήθελα να κλείσω αυτό το κέιμενο με ένα τραγουδί που σ'αρέσει:
http://youtu.be/ze9kkm5zfYQ
DWSE!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου