Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

HAPPY NEW YEAR:}


31/12/2011 σήμερα,η τελευταία μέρα του χρόνου,
Η εικόνα ειναι η συνιθησμένη, άνθρωποι ξεχυσμένοι στους δρόμους και στα μαγαζιά για τις τελευταίες υποχρεώσεις τους καθώς και για τα τελευταία τους ψώνια-δώρα.
Άλλοι πάλι κλεισμένοι στα σπίτια τους για τις προετοιμασίες του γιορτινού τραπεζιού.
Το 2011 όπως και κάθε άλλος χρόνος είχε τις ωραίες στιγμές και τις άσχημες,δεν ξέρω ποιές προτιμώ να κρατήσω.
Αυτη τη χρονιά γνώρισα ξεχώριστα άτομα που είναι δίπλα μου και μου θυμίζουν οτι υπάρχουν άνθρωποι με αληθινά αισθήματα και πολλά άλλα που προτιμώ να τα κρατήσω για τον εαυτό μου!
Ας ελπίσουμε πως η νέα χρονιά θα μας φέρει αυτο που πραγματικά θέλουμε και θα είναι μια ευχάριστη χρονιά!
Ένας παραπάνω λόγος που είμαι χαρούμενος είναι οτι σε περίπου μια εβδομάδα έχω γενέθλια.
*κανονίστε να μου κανετε ωραία δώρα,χοχο!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ:}
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ:$


*και ας ελπίσουμε πως η ψυχολογία μου φέτος δεν θα είναι  τόσο σέξυ ώστε να την γαμάνε κάποια άτομα:}
*κι ας ελπίσουμε πως θα ζήσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου